Главная | Регистрация | Вход | RSSСреда, 16.10.2024, 10:24

Добро пожаловать на сайт общеобразовательной школы №21!

Меню сайта
Категории раздела
Сайты учителей
Статистика

Онлайн всего: 5
Гостей: 5
Пользователей: 0
Форма входа

майстер клас

 

І Привітання. Доброго дня,  шановні колеги! Звати мене Романченко Ірина Миколаївна. Викладаю я у ЗОШ № 21 предмети художньо-естетичного циклу. Мій педагогічний стаж складає лише 4 роки, але працюю в школі вже 7 років.  Для того щоб оголосити тему мого майстер класу, мені знадобиться ваша поміч.

ІІ Визначення учасників майстер-класу.

(використовується інтерактивний прийом «Поняття про…»

Мета: мотивація навчальної діяльності, розвиток творчої уяви «учнів»

Обладнання: мішок з речами

Крок 1. У  мішечок збираються речі, не великі за розміром (пензель, телефон, фарба, диск, флеш-накопичувач, олівець тощо)

Крок 2. Учні по черзі витягають речі і називають свою асоціацію з обраним предметом, що підводить аудиторію до початку обговорення теми )

  ІІІ Повідомлення теми, мети, завдань.

Отож, Тема мого майстер класу – це

 «МУЛЬТИМЕДІА  ЯК  ФОРМА ХУДОЖНЬОЇ ТВОРЧОСТІ»

Мета: познайомити із своїм досвідом використання медіа та мультимедіа в педагогічній практиці.

        Завдання: 

  • розкрити поняття «медіа» та «мультимедіа»;
  • визначити особливість використання медіа та мультимедіа на уроках музичного мистецтва;
  • мультимедіа і проектні технології на уроках музичного мистецтва.

          ІV Коротке обґрунтування дібраної структури, основних ідей.

Основна ідея майстер-класу є ознайомлення із сучасними технологіями, які можна використовувати на уроках музичного мистецтва. Сьогодні ми з вами відповімо лише на 3 питання: «Що?», «Навіщо?», «Як?» (Що таке мультимедіа? Навіщо воно потрібне? Як його використовувати?).

V Мотивація навчальної діяльності, очікуванні результати.

Зараз я Вас трошки почастую цукорочками. Як бачите вони не прості, для того щоб з’їсти смачненьке треба попрацювати. Розгорніть обгортку на якій поставте галочки згодні ви чи ні із твердженням.

Питання

так

ні

Я знаю, що таке «медіа»

 

 

Я знаю, що таке презентація PowerPoint

 

 

Я знаю, що таке «мультимедіа»

 

 

Я маю свій YouTube канал

 

 

Нехай ваші «обгортки» поки залишаються у вас. А ми продовжимо.

 

VІ Підкреслення доцільності використання форм,  методів і засобів навчання.
         Мені дуже подобається вислів стародавнього китайського філософа Конфуція: «Те що я чую, я забуваю. Те що я бачу я пам’ятаю . Те що я роблю, я розумію»

А чи ви з цим згодні?

Використовуючи таксономію когнітивних цілей Бенджаміна Блума, ми бачимо, що Розуміння та Знання, це ні як не вершина піраміди засвоєння учбового матеріалу. Для того, щоб піднятися до вершини , необхідно в своїй практиці використовувати інтерактивні технології.

Ця технологія нам пропонує змінити відносини між вчителем та учнем з суб’єктно – об’єктних  на суб’єктно - суб’єктні.

Згідно з соціально -  психологічним дослідженням, яке зафіксовано у піраміді запам’ятовування, можна зробити висновок:  чим більше активною є участь учнів у процесі пізнання,  тим більше інформації їм засвоюється.

 

Дивлячись на обидві ці піраміди, хочеться,щоби учні здобули найкращі позиції  - вміли оцінювати и навчати інших.

І в цьому дійсно, допомагає мультимедіа, яка стає формою художньої  творчості на уроках музичного мистецтва.

VІІ. Проблемні питання.

Проблемні питання, які виникають при користуванні  мультимедіа це по-перше технічне оснащення, і по-друге  необізнаність в сфері сучасних технологій.

Тому, наше найголовніше завдання на сьогодні у сучасній школі бути сучасним вчителем!

VІІІ. Осмислення та сприйняття матеріалу.

Отож, з художньою творчістю ми з Вам усі знайомі. Про поняття «мультимедіа» ми, звичайно, всі чули. Так  що ж таке медіа?

 Медіа (із англ. media — засоби, способи) - це канали та інструменти, які  використовують,  щоб зберегти, передати та подати інформацію.

 

Медіа - термін ХХ століття введений для позначення феномену масової культури. Треба розуміти що в рамках таких інтенсивно-інформаційних відносин, жити без медіа не можливо.

Уперше над потребою вивчати й розуміти медіа задумався канадський учений Ге́рберт Ма́ршалл Маклу́ен , він розглядував медіа  як — певне розширення властивостей людини: одяг — розширення шкіри, телебачення — розширення зору, динаміки — розширення слуху.

Ось мій приклад, який я використовую на уроках музичного мистецтва.

Смартфон  - моє медіа.  Він зберігає, передає та подає інформацію через медіа колонку( яка є портативною). В моєму випадку інформація – фонохрестоматія  та підручники з музичного мистецтва у PDF форматі.

Мультиме́діа (лат. Multum + Medium) — комбінування різних форм інформації на одному носієві, наприклад текстовоїзвукової і графічної, або, останнім часом все частіше — анімації і відео, (мультимедійні презентації PowerPoint)

ІХ Робота з матеріалом заняття.

Для створення мультимедійної презентації (PowerPoint) треба багато часу для того, щоб знати що презентувати, розуміти навіщо, вміти вірно застосувати, аналізувати та синтезувати поданий матеріал. Презентації краще використовувати як проектну технологію за якоюсь великою темою, наприклад 7 клас тема 1 « Музичне мистецтво у нашому житті», яка охоплює матеріал усього І семестру. Але нажаль, ці презентації, дуже часто робляться «у стіл» вчителя. Сьогодні серед учнів найпопулярнішим медіа є Інтернет простір з медіа каналом YouTube. Відео яке викладається на каналі має більше шансів бути побаченим і оціненим. А як ми можемо практично застосувати мультимедіа як форму художньої творчості?

Х Контроль навчальних досягнень.

Знімаємо короткометражний фільм караоке з одного дубля. Тема уроку «Аранжування у музиці» Пісня «Музика слова»  вірші Євгенії Левченко, муз. Ганни Олійникової.

Задіяні особи:

Режисер-1

Оператор-1

Вокаліст -1(можна і більше)

Декор група  (усі хто залишився)

Режисер контролює декор-групу та вокаліста. Оператор знімає відео. Декор-група підносить слова пісні, по черзі перед камерою, поряд із вокалістом. Вокаліст співає, якщо вже знає пісню, або грає роль співака. Завдання: правильно в обмежений час вистроїти текст пісні.

Готову роботу викладаємо на свій канал. Посилання з YouTube каналу легко розповсюджується у мережі.

ХІ Повернення до очікуваних результатів

Повертаємося до «своїх обгорток». Чи змінилося ваше ставлення до тверджень?

ХІІ Оцінювання

     Перегляд загальної роботи.

Дякую усім за участь у майстер класі!

 

 

 

 

 

Поиск
Календарь
«  Октябрь 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архив записей
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024
    Бесплатный хостинг uCoz